Info statiuni

 
FAQ
     FAQ

Untitled document

Cum devin Skimaniac?
Este simplu: te inscrii pe www.skimania.ro si completezi chestionarul. Profilul completat 100% inseamna reducere 4% din start, iar daca calatoresti de mai multe ori cu noi sau faci rezervari si pentru prietenii tai, ajungi la reducere de 12%!

Cum se face o rezervare?
Ai 2 posibilitati: poti sa faci rezervarea direct dand click pe oferta sau poti sa ne trimiti un email cu cererea ta din Contact.
Discutiile prin telefon NU sunt considerate rezervari, pentru informatii te asteptam cu drag!

Cum devine o rezervare fixa, definitiva?
Rezervarea se finalizeaza prin plata avansului de 40%, pana la termenul mentionat pe confirmarea de rezervare. Restul de plata trebuie sa ajunga la noi cu 30 de zile inainte de plecare. Pentru detalii sau anulari verifica te rog contractul turistic, ce se afiseaza dupa ce te-ai logat.

Care sunt modalitatile de plata?
Plata se poate efectua la orice sucursala BRD-GSG din tara, pe baza facturii proforme primite de la Skimania, gratuit, prin depunere numerar in EURO sau RON, transfer bancar, credit card sau cash la Skimania. Noi suntem flexibili, restul depinde de tine!

Care sunt conditiile de anulare?
In cazul hotelurilor/pensiunilorsi a apartamentelor:

a) nu se penalizează dacă renunţarea se face cu mai mult de 65 de zile calendaristice înainte de data plecării
b) 40% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 64-31 de zile calendaristice înainte de data plecării
c) 75% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 30-8 de zile înainte de data plecării
d) 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 7 zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program

In cazul casutelor de vacanta:

a) 20% dacă renunţarea se face cu mai mult de 91 de zile calendaristice înainte de data plecării
b) 50% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 90-56 de zile calendaristice înainte de data plecării
c) 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 55 zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program.

Cum primesc actele de calatorie?
Toate actele in original sunt trimise prin curier rapid, la adresa de corespondenta, cu min. 2 saptamani inainte inceperii sejurului!

De ce trebuie sa verifici camera/apartamentul cand ajungi?
Deoarece probleme minore pot sa apare la orice camera/apartament/casuta de vacanta. De ex. daca s-a ars un bec, nu ai cos de gunoi, etc. primul lucru ce trebuie sa faci sa anunti receptia/proprietarul. In majoritatea cazurilor totul se rezolva foarte rapid si foarte simplu. In cazurile in care nu ai primit ajutorul cerut trebuie sa anunti Echipa Skimania. Numarul de telefon de urgente gasesti pe fiecare Voucher primit de la Skimania! In cazul in care nu vorbesti limba tarii in care te afli si ai nevoie de ajutor, primul pas este sa suni la numarul de urgente Skimania!

Cum se face reclamatia?
In momentul in care nu s-a rezolvat problema semnalata la receptie/proprietar trebuie sa intocmesti o sesizare in scris. Un exemplar din aceasta sesizare ramane la receptie/proprietar, iar 1 exemplar inregistrat si stampilat de catre hotel trebuie predat la Skimania in max. 3 zile de la incheierea calatoriei. Procedura detailata gasesti in contractul turistic, art. VI.

Ce este un apartament/studio?
Un studio seamana cu o garsoniera: are 1 incapere, fara dormitor separat, bucatarie utilata si baie proprie. Apartamentele sunt cu min. 2 incaperi, totdeauna au dormitor separat prin usa, bucatarie utilata si baie proprie. Dotarile difera de la apartament la apartament, le gasesti la descrierea ofertelor!

Ce sunt “casutele de vacanta”?
Casutele de vacante sunt vile independente, cu mai multe camere, cu capacitate de cazare de 6-30 pers. Numarul camerelor este variabil, sunt specificate la descrierea ofertei. Totdeauna au bucatarie utilata si mai multe bai. Sunt fara servicii de masa, exceptiile le gasiti la descrierea ofertelor!

Ce servicii sunt incluse la apartamente/casute de vacante?
Aceste tipuri de cazari sunt cu regim de AUTOGOSPODARIRE! Adica este exact ca si cum ai fi acasa, trebuie sa te ocupi de toate: curatenie/prepararea mancarii/spalarea vaselor/prosoape, etc. Gasesti toate ustensilele necesare la fata locului, precum si bucatarie complet utilata pentru nr. max. acceptat in unitatea de cazare.
Exceptiile cu anumite servicii incluse sunt prezentate la descrierea ofertelor.

Cate persoane pot intra intr-un apartament/studio/casuta de vacanta?
Nr. max este specificat la fiecare apartament (de ex. apartament de 2 pers, de 8 pers., etc). Acest nr. max NU poate fi depasit!


Cum se plateste un apartament/studio/casuta de vacanta?
Apartamentele totdeauna se platesc INTEGRAL, chiar daca nu sunt ocupate la capacitatea maxima!

Au copii reducere la apartamente/studio/casuta de vacanta?
Copii sub 1 ani DA, peste 1 ani se considera persoana "integrala" fara reducere.

Avem servicii de masa la apartamente/studio/casuta de vacanta?
NU, apartamentele nu au inclus servicii de masa, dar totdeauna au bucatarie utilata! Exceptiile le gasesti in descrierea ofertelor!

Cina de Revelion este inclusa in pret?
La hoteluri in majoritatea cazurilor DA, unde nu, pretul cinei se precizeaza la descriere hotel. La apartamente NU este inclus, deoarece apartamentele sunt fara servicii de masa.




 
 
 
Portal partener outdoormania.ro
Statiuni de vara in Austria
Ofertele outdoor ale zilei


Catalog |Contact | FAQ | Termeni si conditii | Confidentialitate | Recomandare | Clienti | Protectia Consumatorilor - A.N.P.C
Statistici | Publicitate | Cariera | Integrare in pagina web | Documente oficiale | design by: creyons