Info statiuni

 
Exercitii pentru intarirea musculaturii picioarelor
Untitled document

Nu este niciodata prea devreme sa incepeti pregatirile pentru sezonul de schi. Una  dintre cele mai importante lucruri este sa ne intarim picioarele. Pentru a face acest lucru, va prezentam un filmulet cu patru exercitii simple si usor executabile.



Untitled document



Mai ales pentru incepatori este important inceperea antrenamentelor din timp pe teren uscat, dar este recomandat ca si cei avansati sa se antreneze pentru a evita febra musculara si leziunile. Urmatoarele exercitii sunt foarte simple, nu necesita nici un fel de instrument si se pot realiza oriunde.



Saritura iepurasului

Primul set de exercitii poate parea putin distractiv, dar este foarte eficient pentru a antrena muschile mai dificil de activat de la sold si de la partea laterala a coapselor. Pentru acest exercitiu avem nevoie de un spatiu plat liber de cativa metri patrati. Cel mai bine este sa realizati exercitiile pe un sol moale sau iarba. Sa marcati o linie lunga de aproximativ 2 metri, si sariti de pe  o parte la cealalta avansand usor inainte si apoi inapoi. In timpul sariturilor incercati sa ramaneti cu partea superioara a corpului deasupra liniei si sa va miscati doar picioarele pe lateral! Sa tineti picioarele apropiati unul langa celalalt, acesta fiind  foarte important ca exercitiul sa fie eficient.

Intarirea coapselor si a feselor

Exista mai multe tipuri de exercitii de acest fel, insa pentru antrenamentele de schi si snowboard, cea mai ideala este intarirea coapselor si a feselor cu plimbare (in lipsa unui spatiu, putem realiza si cea statica). Puneti mainile pe sold, faceti un pas mare inainte cu un picior si coborati in genuflexiune de doua ori! Acest set de exercitiu ajuta la intarirea muschii coapselor, soldului si fesei si ajuta la imbunatatirea echilibrului.

Genuflexiuni

Cel mai efficient exercitiu pentru a intari toata musculature picioarelor este genuflexiunea. Este foarte important sa stam in pozitia corecta, deoarece putem rani usor genunchiul sau spatele. Stati cu picioarele indepartate la o latime de umar si asezati palmele pe umarul opus ca sa va asigurati ca, greutatea este in pozitia corecta. Faceti miscari simple de sedere, in timp ce va asigurati ca spatele ramane drept! Aveti grija ca genunchii sa nu depaseasca nivelul decetelor de la picioare si in acelasi timp fundul sa ajunga la linia genunchiului!

Sprijinire de perete


Cel de al patrulea exercitiu recomandam celor care nu le place miscarea, deoarece aici trebuie doar sa tina intr-o pozitie fixa o singura pozitie. Tineti spatele la  o perete cu suprafata plata astfel incat soldul sa fie putin mai sus decat genunchiul! Tineti spatele drept, umerii si soldul sa atinga peretele! Strangeti burta si tineti aceasta pozitie pana cand va obositi, sau coapsele incepe sa se tremure. Dupa o scurta pauza, urmeaza tura urmatoare. Va dorim o pregatire placuta!


Topicuri asociate

Stiri

"Articole: Exercitii pentru intarirea musculaturii picioarelor" | 0 comentarii
Prag
Reîncărcare

Comentariile apartin celui care le-a trimis. Nu ne asumam nici o responsabilitate pentru continutul lor.


 
 
 
Portal partener outdoormania.ro
Statiuni de vara in Austria
Ofertele outdoor ale zilei


Catalog |Contact | FAQ | Termeni si conditii | Confidentialitate | Recomandare | Clienti | Protectia Consumatorilor - A.N.P.C
Statistici | Publicitate | Cariera | Integrare in pagina web | Documente oficiale | design by: creyons